Ruoan toimitusaika

Ruoan toimitusaika määräytyy ravintolan ilmoittamien toimitusaikojen mukaan.

Toimitusaika on max 1,5 h ravintolammme aukioloaikojen mukaan.

Toimitusmaksu

Kotiinkuljetus max. 5 km hinta 5 €. Pidemmät toimitukset sovittava erikseen henkilökunnan kanssa.

Tilausvahvistus

Vastaanotettuamme tilauksenne lähetämme teille tilausvahvistuksen sähköpostitse, joka on hyvä säästää siihen asti kunnes tilaus on saapunut. On ensiarvoisen tärkeää, että ilmoitetut yhteystiedot ovat oikein, jotta vahvistus tulee perille.

Maksuvaihtoehdot

Loppukäyttäjä voi valita palvelussa erilaisia maksutapoja, jotka ovat tällä hetkellä seuraavat: Osuuspankin, Danske Bankin, Nordean, Säästöpankin, Handelsbankin, Ålandspankin, S-Pankin, Aktiapankin, OmaSpn, POP pankin verkkomaksut sekä Luottokunnan luottokorttimaksut (visa, visaelectron, eurocard, Mastercard ja American Express). Mobiilimaksuina Pivo. MobilePay, Siirto ja ApplePay. Lasku- ja osamaksutavat Op Lasku, Collector Bank ja Jousto. Maksutavat määräytyvät Checkout-maksupalvelun valikoiman mukaan. Palveluntarjoaja pidättää oikeuden tarjota muita maksutapoja tai olla tarjoamatta tiettyjä maksutapoja. Loppukäyttäjä valitsee sitovan maksutavan tilauksen yhteydessä. Jos loppuasiakas valitsee online-maksutavan, maksu voidaan käsitellä ulkopuolisen maksupalvelun tarjoajan toimesta, joka toimii yhteistyössä palveluntarjoajan kanssa. Tällöin maksupalvelun tarjoaja tallentaa korttitiedot myöhempiä tilauksia varten edellyttäen, että loppuasiakas valitsee kyseisen tallennuksen ja antaa siihen suostumuksen.

1. Verkkomaksu

Tilaukset maksetaan etukäteen yhteistyökumppanimme Checkout-maksupalvelussa johon palvelusta siirrytään automaattisesti ostoskorista, kun valittuna on verkkomaksu. Tämän jälkeen tilaus siirtyy valmistukseen. Palvelussa on kaikkien yleisimpien pankkien verkkomaksu painikkeet.

2. Luottokorttimaksu

Tilaukset maksetaan etukäteen luottokortilla yhteistyökumppanimme Checkout-maksupalvelussa, johon palvelusta siirrytään automaattisesti ostoskorista, kun valittuna on luottokorttimaksu. Luottokorttimaksuvälineinä hyväksymme yleisimmät luottokortit sekä debit-kortit. Onnistuneen maksutapahtuman jälkeen tilaus siirretään ravintolalle. Halutessaan asiakas voi tallentaa luottokortin tiedot tulevaisuutta varten.

3. Maksu noudettaessa

Tilaukset maksetaan noudettaessa ravintolasta.

Asiakastietojen tallennus

Tilaajan tiedot tallennetaan Teboil Pirkkala:n asiakasrekisteriin. Rekisteröitymättömän asiakkaan tilatessa palvelusta, rekisteröidään hänelle käyttäjätili automaattisesti. Tilaamalla palvelusta, asiakas on lukenut ja hyväksynyt palvelun rekisteriselosteen. Tilaamalla palvelusta asiakas rekisteröidään Teboil Pirkkala-palvelun asiakkaaksi.

Toimitus

Tilauksen toimitus tapahtuu kuljetuksella, poikkeuksena nouto. Mikäli tuotteen toimituksessa on ongelmia tai itse tuotteessa on vikaa, niin silloin tulee toimia, kuten reklamaatio kohdassa ilmoitetaan.

Reklamaatio

Teboil Pirkkala sitoutuu toimittamaan tilaukset ilmoitetussa ajassa ja sellaisina kuin ne on tilattu. Jos toimituksessa tai tuotteessa on kuitenkin vikaa, niin pyydämme ottamaan yhteyttä henkilökuntaamme.

Muut toimitusehdot

Maksutavat

Verkkokaupassa maksutavoiksi hyväksymme suomalaisista verkkopankeista yhteistyössä Checkout-maksupalvelun kanssa Osuuspankin, Danske Bankin, Nordean, Säästöpankin, Handelsbankin, Ålandspankin, S-Pankin, Aktiapankin, OmaSpn, POP pankin verkkomaksut sekä Luottokunnan luottokorttimaksut (visa, visaelectron, eurocard, Mastercard ja American Express). Mobiilimaksuina Pivo. MobilePay, Siirto ja ApplePay. Lasku- ja osamaksutavat Op Lasku, Collector Bank ja Jousto. Maksutavat määräytyvät Checkout-maksupalvelun valikoiman mukaan.

Toimitustavat

Käytämme lähetysten toimittamiseen pääsääntöisesti Matkahuoltoa. Tuotteet lähetetään 1-5 arkipäivän kuluessa. Voit noutaa pakettisi Matkahuoltojen lisäksi monista K-Marketeista tai muista Matkahuollon Pakettipisteistä. Kun paketti on noudettavissa määräasemalta, saatte ilmoituksen tekstiviestinä. Nouto Teboil Pirkkala:n myymäläistä aukioloaikoina ilman toimitusmaksua. Vaihtoehtoisesti toimitanmme myös Postin kautta.

Toimituskulut

Toimituskulut matkahuollon tai postin voimassaolevan hinnaston mukaan.

Myyntialue

Verkkokaupassa myytäviä tuotteita toimitetaan Suomen alueelle.

Toimitusaika

Tilaukset pyritään lähettämään tilauspäivästä 1-5 arkipäivän kuluessa. Pyrimme poistamaan väliaikaisesti loppuneet tuotteet verkkokaupasta, mutta jos jokin tilaamasi tuote on loppu, ilmoitamme tästä välittömästi. Lähetämme koko tilauksen heti puuttuvan tuotteen saatuamme tai mikäli jokin tuote on pidempiaikaisesti loppu ja emme pysty saamaan sitä kohtuuajan kuluessa lisää, niin tilaus voidaan toimittaa osissa. Tilaukset pyritään toimittamaan täydellisinä.

Tuotteen vaihto tai palautus

Asiakas vastaa aina tuotteen vaihdon tai palautuksen kustannuksista mikäli tuote ei ole viallinen. Palautus ja vaihto tulee tapahtua tuotteen noudosta on 14 päivän sisällä. Vaihtotapauksessa tavoitat meidät parhaiten sähköpostilla osoitteesta autohuolto.pirkkala@huoltoasemat.teboil.fi tai numerosta 03-3682880.

Viallisen tuotteen palautus

Kaikista viallisen tuotteen/reklamaatiopalautuksista on aina sovittava kauppiaan kanssa etukäteen. Reklamointiaika tuotteen noudosta on 14 päivää. Tavoitat meidät parhaiten sähköpostilla osoitteesta autohuolto.pirkkala@huoltoasemat.teboil.fi tai numerosta 03-3682880. Viallinen tuote vaihdetaan ainoastaan samaan tai vastaavaan uuteen tuotteeseen. Kauppias ei korvaa palautuksesta aiheutuneita kuluja, ellei palautuksesta ole ensin sovittu kauppiaan kanssa. 

Toimituksessa rikkoutuneet lähetykset

Valitettavasti Posti ja Matkahuolto huolellisesta pakkaamisesta huolimatta ei aina onnistu kuljettamaan paketteja ehjänä perille. Tämän takia on hyvä jo lähetystä noudettaessa tarkistaa paketin kunto ja mahdolliset vauriot paketissa. Mikäli lähetys on vaurioitunut Postin tai Matkahuollon kuljetuksessa, tee HETI noudettaessa vahinkoilmoitus. Ota myös yhteys kauppiaaseen, niin sovimme uuden tuotteen toimituksesta. Kaikkiin tilauksiin pätee kuluttajasuojalain mukainen seitsemän päivän palautusoikeus avaamattomille pakkauksille.

Yhteystiedot

Kaikissa tilauksiin liittyvissä asioissa tavoitat meidät seuraavasti: – Sähköpostilla osoitteesta autohuolto.pirkkala@huoltoasemat.teboil.fi tai numerosta 03-3682880

Maksuehdot

Maksuehdoissa sovelletaan maksunvälityspalveluja tarjoavan Checkout Finland Oy:n ehtoja: www.checkout.fi